Tuesday, December 20, 2011

Bantuan diperlukan segera!


From Google

U people need to help me.

Serious.

Aku rasa huduh sangat la ni. Aishh, dengan debabnya, dengan muka sepinggan, malas nak belit tudung, duk pakai tudung express (pastu herot pulak tu).

Lagi-lagi bila dah tembam ni, baju cantik disarung mesti jadi tak elok dah. Oih serius nih. Buat perabih duit pi beli baju cun-cun.

Make up? nak belit tudung pun aku malas, nak pandang make up lagi lah.

Ye ye, aku ada masalah malas.

Tapi, cuba tolong jugak, how to be pretty, effortlessly?

Oh ye, tak gamak aku nak letak muka aku sekarang utk tatapan ramai. Pilih punya pilih, memang semua huduh.

** Dengan penuh harapan ada yg prihatin, dan membaca.

3 comments:

ninaC said...

pakai lipstick & eye liner.

aku selalu rasa, it helps kalau aku malas nak pakai benda lain.

tapi tu consider as make up.

or pakai kasut yang cantik. kdg2 aku rasa, kalau aku pakai apa pon tak cantik, kasut yg cantik cukup membuatkan aku sedikit gembira.

Arisy said...

lipstick & eyeliner adalah pakaian bila super rajin.

So nampak beno kemalasannya.

kasut yg cantik best jugak. pandang kaki sendiri, rasa hebat.

oh ye, baik aku pi pedi seround. pandang kuku kaki cantik adalah sexcited.

aidura sofiee said...

ul,

masa mengandung dulu, saya beli 5 set baju mengandung "3 pieces" (blaus+seluar) yang elegant.

hinggakan semua kenkawan dok tanya saya beli baju-baju mengandung tu kat mana.

actually, baju tu boleh digunakan sama ada ketika mengandung mahupun selepas dah bersalin.

bila pakai baju tu terasa diri cantik, bergaya dan selim-molim walaupun sedang berbadan dua. oppssss... hehehe :P