Wednesday, November 24, 2010

Pulau sunyi

hari ni, ke pulau jerjak lagi.

Sunyilah.

Kapal pun tak banyak. And aku tengok muka sorang-sorang engineer/technician kat sana semua berharap dapat balik cepat.

Tak pun lagi bagus kalau ada shipyard kat tepi pantai seagate. huhu.
Aku pun faham, dulu-dulu mai sini sekejap saja. Tapi bila seharian suntuk, food tak hebat, panas, dusty, takde awek (kalau ada pun tak hot), memang rasa mcm pelarian.






hohoh.

Takpun aku je yg imagine, sebab aku penat round shipyard dekat 1km semata-mata nak wee wee.

2 comments:

ninaC said...

haha aku nk tergelak, but betul, susah jadi pomwan bila buat kerja on site carik toilet tak jumpa, jadik laki,senang ja, mana pon boleh. hahaha

Arisy said...

huhu, jangan gelak. Sebab aku mmg terseksa, weather ala2 musim luruh, nak tahan takut tak sempat, jauh.