Tuesday, August 18, 2009

Nisa

Disebabkan aku pompuan, kenalah aku je yg buat semua report?
Abis lagi 6 orang yg lain tu tambah sorang boss, sebab derang guys, so boleh lah tolak kerja?
Dah la nak dapat feedback yg amat payah.
Korang ingat aku nak derive sendiri ke korang buat keje apa?

Pastu, complain pulak, pompuan tak boleh buat kerja on site,
WTF??
I did more on site job than any of u or even all of u in total.

Shit, shit and shit.

Oh shit to me too.
Why complaint? U are being paid monthly right?
And remember yesterday?
Haa.. camne?

Whatever, others do shit too, and they never care.

Hah marah nya aku.. Dah, jom buat report.
Tuhan je lah yg membalasnya.

2 comments:

Herakoz said...

Ul...ko kena belajar skill baru... How to men-taichi kerja.

Kesian ko eh.. kalau aku ada kat sana, sure aku pun ko belasah. Hehehe.

Cheers. Makan donut banyak2. Jangan tension2, nanti bila darah tinggi, H1N1 more fatal.

Arisy said...

nanti aku nak blaja men-taichi ah. Tapi best gak camni, aku nak ponteng pun orang tak tanya dah!